.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسايى چند شركت هرمى در قائمشهر

با دستگيرى باند اصلى و سرشاخه هاى شركت هرمى گلدكوئيست درقائم شهر اعضاى اين باند در مازندران و ديگر استان هاى كشور شناسايى شدند.
فرمانده انتظامى قائم شهر گفت: پنج نفر از سردسته باند سودجو وشركت غير قانونى هرمى كه با اقدامات اطلاعاتى پليس و هماهنگى قضايى دستگير شدند. از محل فعاليت آنها تعداد زيادى اسناد و مدارك و اسامى اعضا و دستورالعمل هاى شركت هاى هرمى به همراه سى دى هاى تبليغاتى و آموزشى و چند دستگاه ماهواره و مقدارى مواد مخدر و آلات جرم كشف شده است.
سرهنگ محمود رحمانى فعاليت شركت هرمى گلدكوئيست را با وجود ممنوعيت قانونى طبق فتواى مراجع عظام حرام دانسته و افزود: افراد دستگير شده با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايى و روانه زندان شدند.
فرمانده پليس قائم شهر همچنين از دستگيرى باند مدعيان دروغين ارتباط با معصومين در اين شهر خبر داد كه با وعده كارگشايى مشكلات و برآورده ساختن حاجات مردم اقدام به اخاذى و سودجويى از احساسات مذهبى افراد مى كردند.
سرهنگ رحمانى افزود: با اطلاع و گزارش مردمى به پليس ۱۱۰ تعداد ۲ نفر از عناصر اصلى اين باند دستگير و پس از تحويل به مراجع قضايى با صدور قرار وثيقه روانه زندان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کورش 29 آبان 1386
با سلام،
ضمن عرض خسته نباشید به آقای سرهنگ رحمانی و همکارانشان، خواهشمندم با مراکزی که شرط بندیهای فوتبال را انجام میدهند و متاسفانه در قائمشهر رواج زیادی دارد برخورد جدی شود. فکر می کنم این مراکز پیش بینی فوتبال با شرکتهای هرمی تفاوتی ندارد زیرا در هردو خیل عظیمی از مردم باید پول پرداخت کنند تا یک نفر برنده شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.